pátek 10. ledna 2014

Zmrzlý fotky


Dneska jsem zase vyrazila s M. fotit. To pózování mě začíná docela bavit, upřímně řečeno. Ale sakra! Do kraje dorazila pěkná kosa a já měla v plánu stát modelem jenom v poměrně tenkým cardiganu a věř mi, zima a slovo tenkej - to vopravdu nefunguje. Proto jsme toho vyfotili dost málo a na většině fotek jsem stála poněkud prkenně - páč jsem byla jak rampouch a blbě se mi hejbalo všema rukama a nohama. Brrr!


Předem upozorňuju, tenhle outfit je pro hubeňourky, takže já, tlustýna, v tom vypadam zvláštně, teda... tlustě (bože, proč bylo o Vánocích všade tolik jídla?). Chtělo by to delší nohy, plochý bříško, vyšší vejšku a přirozenou vopravdu krásu - no, nebudu si lhát, to mi chybí (víceméně), ale dá se s tim žít. Proto pochop, že u tohohle vohozu musíš použít trošku fantazie - ono to fakt nevypadá špatně.

Celkově tomu vládne zase černá - na sukni, na svetru, na balerínkách, na kabelce, dokonce punčocháče mam černý. Doplnila jsem to vínovym topem (kterej je lněnej a krapet kouše, au) a ověsila jsem se neonkama, to aby se to trochu rozsvítilo. Trošku jsem se bála toho, co vznikne z kombinace "vína a záře", ale v pohodě, ladí to a není to nudný (aspoň já si to myslim a naše názory se nemusí shodovat,to je jasňačka!).

Tady je první fotka:


Aby to bylo poetičtější a víc blogerský (hahaha, joke), nechala jsem se vyfotit v malebnym prostředí plným spadanýho listí, kláda posloužila jako dyzajnová sedačka. Pohodlná ale moc nebyla, to ne - za dřevěnej zadek ručim! Zkus si všimnout těch punčocháčů - vypadaj jako podvazky! Ale tady to zrovna vidět neni (blbý,no). Zase mi je přines ježíšek a jsou krásně hřejivý a hlavně! kvalitní (no jo, jsou britiš, z Inglendu, chlubim se!).

Tady máš detailní záběr na ně, ať chápeš ty podvazky:


Ách, mam je fakt ráda a pozor! chlapi maj podvazky rádi :-) 

Vybrala jsem ještě jednu fotku - ta se mi líbí, něco na ní je (ach, to mý ego) a dobře tam vynikne ten vršek (samozřejmě je zastrčenej do sukně a povytaženej trochu ven! ne jen tak přehozenej přes sukni), koukej:


Ještě ti sem napíšu, odkud to všechno mam, ať nejsem trochu plagiátor:

Svetr - Pimkie, Top - H&M, Sukně - H&M, Punčocháče - Pretty Polly, Balerínky - H&M, Řetízky, náramky - vše H&M

Sakra, mohla bych dělat háemku reklamu!

Tak dneska už je to asi (určo) všecko, snad jsem ti zase poskytla trochu (nebo víc nebo nejvíc) inšpirácie, pokud ti to ale příde horzný, neboj se mi to napsat, já to překousnu! Sbohem a šáteček nebo šálička!

P.S.:Zejtra jedu do Práglu, chtěla bych i něco vyfotit, takže brzo se tu objeví další fotky, slibuju, a nebudou jenom o hadrech, bude to takovej vejtažek krás Prahy, mezitim se tu URČITĚ objeví jeden prostě-článek (tématem se nech překvapit), ze kterýho cejtim Pulitzera (hahaha, ne).




3 komentáře:

  1. Chapu, ze si byla zmrzla, ale je skoda, ze outfit neni na fotkach moc videt.)) jinak k tomu clanku o MP - doporucuji pro priste neuvadet konkretni webove adresy atp. (Kazdy si to domysli i bez toho) a mohla by jsi z toho mit problemy ;) Jinak se neustale neshazuj, kdyz napises, ze ses "tlustyna", kazdy se na to tak kouka a neni to pravda ;) mej se krasne a hodne uspechu v blogovani.

    Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se neshazuju, beru se tak, jak to je :-) Ale asi to jako shazování vypadá, přestanu s tim! Díky, taky Ti přeju, aby Tvůj blog dále "frčel", je moc hezký :-)

      Vymazat
  2. Přestaň se tak podceňovat! Když dáš takovýhle text vedle takhle pěkných fotek, působí to schizofrenně ;-)
    Arc

    OdpovědětVymazat