středa 29. ledna 2014

Výběr na únor


Ahoj všichni. Vim, že jsem se (kromě komentářů tady) přes tejden neozvala - to víte, zkoušky, různý běhání po akcích, obcházení obchodů - bylo toho hodně :-) Takže slavnostně slibuju (čestný skautský dinosaurský), že tenhle tejden vám to všechno vynahradim.

Vzhledem k tomu, že se nám první měsíc letošního roku chýlí ke konci, rozhodla jsem se začít mým výběrem pro měsíc nadcházející - tedy únor. V něm najdete věci, který by se vám mohly hodit - teda hlavně holkám - na prosvětlení a rozveselení šedivých zimních dnů, já bez nich už asi nedam ani ránu. :-)




Vypadá to jako mišmaš, co? :-) Co to vzít po jednom?

Můj oblíbenej kousek - tenhle náhrdelník. :-) Nedá se nosit ke všemu, ale pokud se vhodně zkombinuje, je dokonalým doplňkem - a zrovna v tmavém zimním únoru outfit hezky prozáří a oživí.



Únor je sice ještě chladivý, ale kolikrát už tehdy kvete zlatej déšť - pro mě předznamenává příchozí jaro (konečně teplo, světlo a všechno je zase veselý!) Proto určitě budu nosit tyhle náušnice - jsou jarní (vyloženě - kytky, chápete?) a v unylým únoru, kdy je ZZ (zku*vená zima) mě pohled na ně zahřeje a na jarní březen ještě víc natěší. :-)


Barevný kryt na telefon se pomalu stává součástí naší mobilní výbavy - a proč by měl bejt jen černej a obyč? :-) Já jsem si nedávno objednala leopardí v barvách zebry :-D - tedy černobílej, ale k tomu jsem si pořídila i barevnější - s britskou vlajkou (ano, v poslední době je to klišovité, všude ji vídáme, ale já jsem ujetá na Británii asi tak od šesti :-D). Proč by nám zimu nemohl rozsvítit veselej kryt? :-) Hledejte hlavně na eBayi - poštovný je většinou zadarmo, stojí kolem padesátikoruny a nabízí se tam nepřeberný množství na všechny typy telefonů - kdežto tady u nás vládne hlavně prodej krytů na iPhony nebo Samsungy - ostatní ať ostrouhají ;-)


Tahle "bible" se hodí samozřejmě nejenom v únoru - jenže než jí čtenář přelouská, jsou další přehlídky. V týhle knížce "Fashion now" je popsaná směsice asi 160 návrhářů, který se vyplatí znát a je dobrý o nich vědět. :-)


V únoru je pěkná kosa, takže horkej čajík nebo kafe v tom nepřátelskym počasí bodne. Jenže když si ho vypijeme doma nebo v nějaký kavárně, zahřeje na chvilku - a to je blbý. :-D Proto se vyplatí zainvestovat do kvalitního termohrnku (když je pěknej, je to bonus navíc) - dá se sehnat všude možně a zahřeje dýl - dokud teda nevypijete obsah, že jo. Já jsem si pořídila tenhle - KeepCup. Je hezky barevnej, takže taky rozzáří den, vyrobenej je z ekoplastu - životnímu prostředí v podstatě neškodnej. :-) Hledejte na Zootu.


Jako holka si ráda lakuju a různě piplam nehty - a která ne? :-D V poslední době úprava nehtů došla vyšší úrovně - dělají se různý ozdůbky, vychytávky, blbinky, který ještě víc vylepší "manikýru". Já jsem si oblíbila tyhle perličky od Essence - stojí taky padesátikorunu, hezky září a jsou zajímavým prvkem. Jejich nanášení je jednodušší, než se zdá - stačí nalakovat nehet (třeba neutrální barvou, stejně pod nima neni vidět) a "obtisknout" ho do "kbelíčku", ve kterým perličky jsou. Pak stačí nechat zaschnout a pro větší fixaci přeject bezbarvým krycím lakem :-) Vyskytujou se v různých barvách - jednobarevný nebo mix.


Nezdá se to, ale v zimě zahřeje i vůně - pokud je teda ten typ "hřejivý" vůně. :-D Perfektní příklad takový, která je nevtíravá, ale hřejivá, je Coco Mademoiselle od Chanel.  Je to teda jedna z těch dražších, levnější variantu lze najít třeba u Avonu - Always. Nebojte, já bych Chanelku taky neměla, kdybych jí nedostala k dvacátým narozeninám ;-) A jak se pozná taková vůně? Většina z nich obsahuje bergamot! :-)



 Co určitě nesmí chybět v naší výbavě? Únorové vydání ELLE! K tomu snad ani nemusím nic dodávat. :-)


Dalším kouskem výběru je má druhá "bible". Samozřejmě se hodí celoročně, ale mně dorazila teprve nedávno, takže sem náležitě patří. :-) Jmenuje se "Style" a napsala jí Lauren Conrad - že ji neznáte? Vzpomeňte si na The Hills na MTV nebo určitě znáte její třídílnou prvotinu L.A. Candy (knížky doporučuju!). :-) Vše, co potřebujete vědět o stylu, vytvoření svého stylu a podobně, hledejte tady! Kromě téhle napsala ještě jednu "bibli" - "Beauty" - ta se věnuje (jak napovídá název) kosmetickým tipům. A pokud dorazí tak, jak má, objeví se ve výběru na březen! :-)


A nakonec - sada doplňků (prstenů). Tyhle jsou mé nejoblíbenější. :-) Jsou dost výrazné, takže je samozřejmě nosím po jednom. Ale kdykoli si je vezmu, mám hned lepší náladu - jsou totiž taky takový veselý, "den rozzařující". :-) Ten úplně vlevo se dá nosit ke všemu (ale musí to být holčičí, k punkovýmu vohozu by to nešlo :-D), modrožlutý ladím s náhrdelníkem, který se tu taky objevil, tyrkysový mi odteď bude ladit s termohrnkem :-D a ten vpravo - "alobalový" - se dá taky nosit ke všemu (barevně, ne stylově!).


Doufam, že můj výběr bude někomu nápomocen - třeba i váš únor bude zářivější. :-)

A na co se v následujících dnech můžete těšit? Na několik "reportů", tip na dlabec (baštu :-D), snad i nějaký focení (když bude teplejc) a doufam, že do pátku se mi podaří sehnat dostatek materiálu na napsání dalších "Krůt". Ano, mam v plánu díl druhý, snad ještě lepší! ;-)

Tak zdar!

3 komentáře: