středa 8. ledna 2014

Černá, bílá a... hnědá?


Jak to jen zaonačit? Mam ráda černou a bílou, to mi nikdo neodpáře. Je to klasika, zkombinuje se to se všim a je to pěkný. A upřímně, já nosim hlavně tu černou (ale pozor, už se vybarvuju, nejen černá začíná vládnout mému šatníku!). Teď jen najít něco, čim to oživit, protože černá nečerná, bílá nebílá - je to takový obyč, unylý, a to neni ono, chce to něčim okořenit.



Zase jsem blbla na domodi.cz, kolážovala jsem a tak mi tam padla do oka jedna kabelka - ta kabelka byla hnědá! Obyčejnej neznámej nepochopí, proto dovol mi ti uvést věci na pravou míru - já hnědou docela nerada. Jo, pár kousků se mi ve skříni skví, ale že bych je nosila, nedej bože se s nima nějak tasila na světlo denní, to ne. V poslední době však trendy velí hnědou, potažmo přírodní farby a já se podřizuju. Neni to tak, že bych se slepě řídila trendama a bylo by mi jedno, jestli vypadam "trendy a cool" nebo vypadam v nejlepším případě divně. Ale když v obchodech nic jinýho neni, protože ty se trendama říděj, nic naplat, tu hnědou věc, potažmo přírodní, si koneckonců koupim.

Kde jsem to skončila? Jo! U hnědý kabelky. Musim uznat, je pěkná, i když je hnědá. A přiznávam, že mam tu samou v černý (příznačně) barvě, dal mi jí M. k Vánocům a já nad ní na stránkách Zootu (www.zoot.cz) slintala hrozně dlouho. No, nechala jsem se jí inspirovat a k tý černý a bílý barvě jsem plácla další hnědý věci, hlavně doplňky. A výsledek v mých očích dopad celkem obstojně, posuďte sami/y.



Sukni a zlatej náramek seženeš v Lindexu, svetr je od AX Paris, k sehnání na zoot.cz, stejně jako už zmíněná kabelka od LYDC (jejich kabelky jsou prostě och!), sada náramků a řetízek jsou od značky Pull&Bear, hodinky jsou z Espritu (Esprit dělá hodinky?!), boty od Claudie Ghizzani (k dostání na designshoes.cz), celej outfit doplňujou srdíčkový náušnice z Forever 21. Mimochodem - hodila bych k tomu klidně i nějakej zlatej nebo jakoby (víš co myslim) zlatej prstýnek, nejlíp obyč nebo s nějakým kaménkem (proč ne diamant?).

Taky jsem trochu zapátrala po jinejch hnědejch kouskách a našla jsem, moji rádcové! A jsou přinejmenšim ucházející.

Pro milovnice opravdu luxusu je tu hodně světle hnědej až broskvovej Gucci:



Krásný kimonový šaty, o ceně se můžeme jen dohadovat. Zn.: Chce to dlouhý nohy a štíhlej pas! Nic pro mě.

Dál tu máme boží sluneční clony. Ideální na Woodstock, na RFP však taky zazáříš. A v zimě se hodí taky, když se sluníčko odráží od třpytivého bílého sněhu, kterýho letos napadlo opravdu požehnaně! Hledej na www.topshop.com!


Co je docela nezbytná položka v šatníku? Správně, je to blejzr, sáčko, každej tomu řiká jinak. Proč by nemohlo bejt hnědý? Se zlatýma doplňkama, třeba bílou košilí a černýma kalhotama ostudu neuděláš, a to snad ani na formálnější akci. K nalezení na www.asos.com.


Tuhle sukni jsem si zamilovala. Aztécký (nebo prostě mexický? indiánský?) vzory se teď hodně rozmáhaj a k týhle konkrétní sukni se i TA hnědá kabelka dobře hodí, nemyslíš? I po týhle zapátrej na asos.com.


Pokud koukneš do skříně, měl by tam bejt svetr, ať ti neni zima. Je jedno, jestli je to cardigan, nebo obyč přes hlavu, oversized, s kapucou nebo bez, každej z nich se vždycky hodí. Vlevo: asos.com, vpravo: zoot.cz. Jestli máš pár deka navíc, zvol si radši tmavší, křehký děvčata můžou jít do velkýho světlejšího.


Nesmim zapomenout na kvalitní obutí! Tyhle boty se mi hodně líbí - hodí se na zimu, zevnitř pěkně zahřejou a ještě v nich uděláš parádu. Z topshop.com.


A teď přichází tečka na konec - ty nejrozkošnější náušnice! Kdo by nemiloval pejsky, hlavně ty se scvrklou držtičkou? Tihle mopsíci od And Mary jsou dokonalí! Myslim, že tyhle okoření, obohatí každej outfit a každej si jich všimne. Kdo je bude mít na uších, tomu je pochválim, slavnostně slibuju!


Že jsou rozkošní? Že jo?!




Žádné komentáře:

Okomentovat