středa 8. ledna 2014

První focení, rádoby.


Nuže, zejtra píšu zkoušku z politologie, ale nějak mě to neštve, radši jsem vyběhla do polí, šel se mnou i frajer, dokonce jsme vytáhli psici, aby se trochu proběhla - no lítala jak blázen. Ale to je fuk, víc podstatný (aspoň pro tuhle stránku) je to, že jsme vzali foťák, oba jsme se vohákli (psice ne, tej stačí bujná kštice everywhere, hadry nepotřebuje) a řekli jsme si, že teda jó, rozjedu ten blog, co jsem si vždycky přála (už tak od třinácti, honestly) a uděláme pár fotek, aby se tam nějakej ten článek už zaskvěl.

Tady je výsledek (jo, je tu těch fotek víc, ale to je přece kewl):



Snad se ti to líbí, mně to třeba přijde docela v pohodě, takový ležérnější, ale uznávam, tyhle kalhoty, co mam na sobě jsou spíš hodobóžový (nosim je málo), nenosim je furt, já radši džíny. Vypadaj celkem obyčejně, ale když se jukne ze strany, koukej:


Tyjo, jsou tam cvočky! Což je hodně oživuje a o to víc to koresponduje s kabelkou, třeba. Vtipný je, že na každý fotce maj ty kalhoty jinou barvu, asi záleží na úhlu pohledu, světla nebo tak nějak, ale ve skutečnosti jsou takový... hnědo-khaki-bažinově zelený? Asi tak, no. Mam je ráda, i když na ně většinou jenom koukam ve skříni. Sehnala jsem je totiž asi před rokem v háemku, byly tam na věšáku jediný, seděly mi (největší achievement) a byly zlevněný na DVĚ STOVKY! OMG, hned jsem je musela koupit, víš co.

Tady máš detailnější záběr na doplňky (mobil neni! součástí balení, he):



Teda, štve mě, že tam víc neni vidět ta kabelka, ale co, na tom zapracuju příště - nebo zpracuju fotografa.

Tady se mi líbila ještě jedna fotka, tak proč jí sem nedat? Je tam pěkně vidět celej outfit (kromě bot, ehm). A je to focený na dobrym místě (víš, já miluju! cihly) a vypadá to blogersky, lol.


Asi by bylo dobrý říct, co a odkud mam vlastně na sobě, že jo? Oukej, hír it is: 

černé tílko (klasika nutná v každým šatníku!) - H&M, triko s nápisem (moje moc oblíbený) - Zara, kalhoty - H&M, boty - CCC, parka (v poslední době taky základ) - H&M, kabelka (mam dokonce takovou i peněženku,chlubim se!) - Mango, řetízky, náramky, náušnice - Six

Ehm, vzhledem k tomu, že radši stojim za objektivem, než abych modelkovala před nim, vzala jsem focení i do svých rukou a fotila jsem svýho M. Je boží, že jo? A vzadu za nim stojí náš fotomaskot Zorinka!!!


Co na jeho oblečení bylo nejlepší? Tyhle boty s ještě lepší vsuvkou - s britskejma ponožkama. Mam ráda tyhle nenápadně vykukující detaily, který jsou vtipný a ještě laděj, juch!


Dobrý, to už pro dnešek stačí, čtení bylo dost a já se už musim učit, jinak vyletim hned v zimním semestru, a to mi hrdost ani svědomí nedovolí, howgh! 

Zavři oči, odcházím.


16 komentářů:

  1. V prvním postu píšeš, že chceš blog dělat dobře, ale jestli budeš stále psát jako dement, tak opravdu dobrá nebudeš....

    OdpovědětVymazat
  2. V tom to právě je, že píšu jak dement. Taková menší skrytá ironie (nejspíš skrytou zůstala, když jí chápu jen já). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tim bylo myšleno, že píšeš jednomu čtenáři/jedný čtenářce (píšu ti, podívej, vyčkávej, přečti...), čímž tak nějak automaticky podvědomě předpokládáš, že víc než jedna osoba to číst nebude. Je to tak nějak, jak to říct kulantně, dost divný. Já si to přečtu ráda, ale pokud bych to měla číst jen já (což z toho vyplývá), tak se na to můžu vys.rat, protože to by vypadalo, že všichni ostatní pochopili, že je to tady o houně, jen já si tady čtu nějaký nesmysly. ;-) Možná by to chtělo o tom popřemýšlet a něco s tim udělat. Ačkoli, dělej jak chceš, je to tvůj blog. Ovšem psát si ho pro sebe je trochu škoda. :-)

      Vymazat
    2. Já tenhle styl psaní, že tykam, beru jako takovej osobnější "dotek" se čtenářem, jsem toho pocitu, že spíš pak má pocit, že si s ním o tom povídam :-) Ale můžu se mýlit, samozřejmě! :-)

      Vymazat
  3. Držím palce, je to pěkný :) jenom z pozadí trochu bolí oči při dlouhým čtení, jen detail :)

    OdpovědětVymazat
  4. Změnil bych styl písma, na dlouhý čtení se to opravdu nehodí a to pozadí, pokud by šlo trošku zesvětlit, taky by to nebylo na škodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, už jsem trochu zapracovala na změně designu - snad už to bude čitelnější :) Písmo se mi fakt líbí, proto ho měnit nechci, aspoň jsem ho zvětšila pro lepší čtení :) Taky děkuju za tip :)

      Vymazat
    2. Hned to vypadá líp a přeju hodně štěstí :)

      Vymazat
    3. Možná bych ten font úplně změnila, ě,č,ř to neumí. Nebo háčky dodělat manuálně.

      Vymazat
    4. Dík za tip, font jsem nakonec úplně změnila, je fakt, že byl hůř čitelnej a ty háčky! Skvělý, cenim si týhle "kritiky"! :)

      Vymazat
  5. Bože to jsou sračky ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, každej názor dobrej :) A nějaká rada na zlepšení by nebyla? Jen nekonstruktivní kritika mi nepomůže :)

      Vymazat
  6. No, možná by měl outfity fotit tvůj boy, bo jeho oblečení zaujme, tvoje je....prostě je no.....a z toho mála, co jsem videěla, bych řekkla, že kalhoty se k tobě hodí daleko víc, než krabicoidní rifle. A ještě něco...původně jsem myslela, že ti je tak 13....jsi asi trošku starší co? Pokud jsi v pubertálním věku, tak Ok, ale pokud jsi překročila 18, tak tvůj styl psaní je....no ty woe

    OdpovědětVymazat