úterý 14. ledna 2014

Takovej obyč outfit


V neděli bylo krásně a já si o den dřív nakoupila nový hadýrky, tak jsem je hned šla vyzkoušet - jak budou vypadat mimo zkušební kabinku, jestli mi v nich bude teplo a tak. M. čapnul foťák a nadšeně jsme vyrazili ven do Slovaňáku - to taky nechápu - proč je Slovanský údolí na Skvrňanech, proč neni na Slovanech?

Svítíčko slunilo, takže světlo na fotkách je super, outfit taky docela vyšel - a kromě bot mam všechno nový! Jo, já vim, zase se chlubim, ale můžu (aspoň trochu), těžce jsem na ty hadříky vydělávala (Tesco, póvl, pamatuješ?). Oblíkla jsem celkem obyč věci, ale dohromady jsou (dle mýho) docela pěkně sladěný, navíc, podle všech možnejch trendy, posh a vysoce módních magazínů jsou některý hrozně in, cool a trendy, hah.

Kabát typu oversized je hitem týhle sezóny (já ho teda koupila až pozdějš ve slevách, ale to se vyplatilo - byl o půlku levnější!) a když je ještě k tomu černej... co dodat, to je klasika, ke všemu mě baví, je zajímavej, neni totiž hladkej, je na něm taková zajímavá textůra. Ale bacha, jestli vlastníš taky takovej, určitě ho nenos zapnutej, dělá nepěknou siluetu, tyhle jedině rozepnutý, nanejvejš bych je v pase převázala - stuhou, páskem nebo tak něčim. "Pletený" svetříky (taky oversized) zahřejou v tomhle divnym poblázněnym počasí, pruhy taky frčej a tu černou kabátovinu hezky rozsvítěj. K tomu klasika - džíny, ale černýma slimkama by se taky nic nezkazilo :-) K tomu jsem si vzala černý balerínky a černou decentnější kabelku - to se taky hodí ke všemu, no ne? :-) Doplnila jsem to ladícíma narámkama.

A takhle to teda vypadalo:






Tak co ty na to??? 


Tady máš ty náramky - nebo myslíš, že by to chtělo víc doplňků?


Ale bacha! Pod svetrem se schovává obrovský překvápko (zas tak moc ne, ber to s rezervou)! Pod nim mam na sobě tričko (taky nový, to je jasný) a připadá mi jako takový ozvláštnění - je totiž potištěný Mickey Mousem - klasika + infantilnost - zní to trapně, ale tyhle kombinace mě ba (chápej baví) a neni to tak nepěkný, ehm.



Detailní pohled na ten potisk:


Odkud to všechno mam?

kabát - Mango, svetr - Zara, triko - H&M (Divided), džíny - H&M,
 baleríny - H&M, kabelka - LYDC (www.zoot.cz), náramky - Six

Tak co ty na to? Blbý, dobrý, neutrál? Samozřejmě tyhle kousky nejsou ty jediný, který jsem si navezla z nákupů, proto se tu brzy objeví další fotky, tentokrát s jiným vohozem, takže - pokračování přístě (ale prosim počkej, až bude venku hezky, v mlze, děšti, blátě a celkově hnusu se mi fotit nechce, to je na prd).

Mezitim se tu objeví stopro další posty - už teď slibuju, že v jednom se objeví must-haves nadcházející sezóny, plus pěkný hadérky, který jsou prostě pěkný (proč se řídit jenom trendama, že jo?) a v tom druhym si vemu na paškál krůty z Módního pekla (nemyslim samozřejmě samotnou majitelku stránek Adu, ta je v cajku). Proč? Na to si počkej! A možná se tu objeví jedna recenze (zbytek ale neodtajnim). Takže - čekej/čekuj a třeba se dočkáš pěknýho počteníčka (nebo to bude ztráta času, to nedokážu odhadnout :-D).

Zatim čau a pá, miloušové a dík, že si uděláte čas a čtete! A furt čtěte (udělá mi to radost, opravdu)! 

P.S.: Promiň mi ty posh blogerský pózičky, ještě to moc neumim (to pózování)!


10 komentářů:

  1. Nenosila bych oversized cokoliv, kdybych byla sama oversized. Aneb některý věci by se prostě neměly vyrábět ve velikosti nad 40

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla otrava, kdyby měly všechny ženy max velikost 40.... Podle mě má slečna pěknou figuru, zdravotně je snad v normě, ostatní je jen otázka preferencí.
      Arc

      Vymazat
    2. Navzdory naší přestřelce pod článkem o drůbeži si dovolím naprosto nekonstruktivní kritiku. Model se svetrem se mi moc nelíbí, verze jen s tričkem se mi velmi líbí:-D Nejsem módní guru, nedokážu moc vyjádřit, co mi na první verzi vadí, ale tvar to určitě není, velký svetr vypadá se slimkami dobře. Nejspíš mě ruší barvy svetru, ty červenočerné silné pruhy se mi vůbec nelíbí.
      Tričko je super, triček s mikymauzem jsou poslední dva roky plné krámy, ale tohle je takové netradiční.
      Arc

      Vymazat
    3. Baleríny moc nemám rád, ale tady se mi dost líbí.
      Arc

      Vymazat
    4. Že Vám nesedí pruhy - to sice není konstruktivní kritika, ale nekonstruktivní taky ne, já bych to nazvala subjektivním dojmem :-D

      Vymazat
  2. No, myslim, že až tak oversized nejsem ;-) Ať žijou názory hubených lidí! Dík, že to čteš! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Žádná hitparáda, ale ani katastrofa......baleríny to docela zabíjí, no docela hoooodně. Prostě taková nic neříkají šeď, která neurazí ani nenadchne. Evidentně ti jde zatím líp psaní, než kombinování a prezentace vlastních outfitů. Ale držím palce.....se vypracuješ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že časem to opravdu bude lepší, snažím se o to :-)

      Vymazat
  4. Tlusta jako prase a oversized? Blbej napad

    OdpovědětVymazat