čtvrtek 9. ledna 2014

Jop, tohle chci.


Dneska jsem psala zkoušku z politologie a jsem STRAŠNĚ (vlastně trochu) vyčerpaná, utahaná, ucaprtaná a bůhvícoještě. A už se mi nechce nic rozsáhlýho uondanýho psát, proto jsem jen tak brouzdala.

V sobotu totiž jedeme s M. do naší matičky Prahy na nákupy, pro fotky a bolavý nohy od chození. No a abych nebloumala bezcílně po šopech jak idiot, projela jsem stránky těch, který hodlam navštívit. A hle! Našla jsem pár hadérků, který se mnou rozhodně odcestujou do kabinky k bližšímu prozkoumání. Zírej, třeba se ti taky budou líbit (a většina je zlevněná, což je taky milý):



Tenhle svetřík je prostě boží, nic víc, nic míň. Podle dalších fotek jsem zjistila, že je vzadu delší, což hraje pro naše ledviny (taky pamatuješ, jak ti babi zastrkávala tričko s tim, že ti potáhne na záda a nastydneš na ledviny? nebo na vaječníky? bože, hrozný). Je rozkošně puntíkatej až puntíčkatej a já vzor "polka dot" (prostě puntíky) miluju. Doufam, že na mě ještě čeká v Mangu (a prosim ať maj mojí velikost!).


Další svítr budu hledat u Zary. Je obyč, černej, s krátkym rukávem (vim, že vidíš, jak vypadá, neboj), prej je protkanej hedvábím (potěšení pro můj atopickej ekzém, hurá!) a vůbec neni drahej, myslim, že max tři stovečky. Co k němu? Džíny, conversky/baleríny a košili s dlouhym rukávem, kterej bude čouhat z těch krátkejch! Takový červený conversky a bílá nebo "džínová" košile, to by bylo ósom, fakt, věř mi.


Tohle vypadá jako svetr, ale neni to svetr. Tyjo, to zní jako styl chytrý horákyně, hah. Je to prachobyčejný tríčo, baf! Nejlepší na něm je, že se bude hodit ke všemu - protože je to černobílá klasika, ptáš-li se proč. Zbytek vohozu k tričku ladící může vypadat stejně jako na obrázku, ale nebála bych se i jinak barevných kalhot - třeba červených, živější barvy tý černý neuškodí :-) Ale potom neexperimentuj s barvou bot, to by bylo asi určitě moc. Tenhle taky hledej u Zary!


Další svetýrek je z Manga, je to klasickej nezapínací cardigan a zase je černej (achjo, jsem černá můra, fakt!). K němu můžeš plácnout COKOLI a nebude to šláp vedle (ale nesmí to bejt shit sám o sobě, to je to pak špatenka!). Akorát kalhoty bych k tomu dala užší, než vidíš na obrázku, protože už ten cardigan je volnej, takže další plandavější kousek by z tebe udělal neforemnej pytel dle mýho. Ale proti gustu... :-)


Co mě dostalo, je tenhle kryt na iPhone! Pro fanynky Batmana, emo nebo vlastně pro všechny. Já osobně ajfoun nevlastnim a po tom, co jsem od ježíška dostala novej telefon (dokonalej, nepochybně), po něm už ani netoužim. Co mě akorát štve, je nedostupnost krytů na jiný telefony (teda u nás, jinde je toho nepřeberný množství), v tomhle Appleistům závidim. Hledej v Zaře!


Tyhle boty MUSIM MÍT, bez nich se domů nevrátim! Stavbou připomínaj Martensky, ale je to "jenom" kopie, prodávaj je v H&M. A bacha, kytky teď frčej, to je bod navíc!

Zara mě zaujala hodně, hlavně její "podznačka" (nevim jak jinak to označit) Trafaluc, která má na svědomí poslední dvě trička (no, to druhý je spíš trikosvetr) z dnešního výběru. Vtipný nápisy (klidně i nevtipný) mě baví - jediná jejich nevýhoda je, že ti každej vejrá na prsa, aby si to přečet. Tyhle dva u mě momentálně vedou, hlavně EXPENSIVE TASTE je dobrej, trochu vystihuje mojí marnivou podstatu (tvojí taky, že jo?). Nuže, pokochej se!



Tak jo, dneska už fakt končim. Nejradši bych to zalomila hned nad klávesnicí, seriously! Dobrou s kobrou a dík, že to čteš! 



Žádné komentáře:

Okomentovat