středa 8. ledna 2014


Zakládam si blog. Sakra, to bude prů*er.

V poslední době se fashion blogy a blogy obecně dost rozmáhaj, o to horší je obstát v tý "konkurenci", ale když to děláš dobře, mělo by se zadařit. A JÁ TO CHCI DĚLAT DOBŘE, jeez. Vim, jak to nedělat, protože to poznáš z takových těch archetypálních (chápej "na jedno brdo") blogů, který se vyznačujou stejně, stejný pózy na fotkách, stejný shity v komentářích a hlavně! to rádoby posh okecávání kolem. Skvěle mi taky poradila Ada z Módního pekla (http://cilichili.cz/blog/12-rad-jak-se-stat-uspesnou-fashion-blogerkou/), takhle sarkasticky zhejtovaný blogy jsem ještě neviděla, ale je to prča, má to vtip, a hlavně, Ada má pravdu.

Další z průserů je ten, že nejsem prototyp blogerky. S mým pozadím, který zabírá rozlohu snad kilometru čtverečního, a mýma nohama, který opravdu NEMAM až do nebe, to bude problém, protože si nemůžu dovolit ultra upnutý legíny. Jako můžu si je dovolit, ale narozdíl od mých některých vrstevnic (a váhových souputnic) mam soudnost, takže to, z čeho mi čumí celulitida, si prostě nemůžu oblíct. Nemam prsa jako lentilky, takže nemůžu nosit splývavý věci až tak splývavě, ale přesto (myslim) dokážu splácat dobrej "vohoz".

Doufam teda, že se mi to povede tady nějak rozject. Nechci sem jenom dávat super fotečky super outfitků, nechci bejt jenom zarytě trendy a instagramovat sem VEŠKERÝ jídlo, co za den pozřu, to ne. Spíš to bude taková moje vylejvárna srdíčka a tipovačka pěkných věcí a nějaká ta inšpirácie pro všechny. A chtěla bych sem občas hodit i nějaký to DIY, ale nejsem si tim úplně jistá, nejsem totiž úplně hrozně moc zručná (klid, učit montovat poličky tě fakt nebudu).

Nuže, snad to tu bude oukej, tvému očku lahodící. Zatim čauky mňauky. MucQ.

2 komentáře:

  1. Blog máte zatím moc pěkný, akorát bych poradila trochu změnit styl psaní - jestli takto píšete se záměrem působit cool/trendy/rad/swaggy/cokoliv jiného, věřte mi, že si člověk mnohem raději přečte text, z něhož je vidět, že pisatel byl inteligentní a neměl potřebu do svého mateřského jazyka neustále vplétat anglické výrazy. :) Nemyslím to ve zlém, jen jako návrh. Přeji hodně štěstí s blogem i v budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor :-) Jen musim podotknout - právě že takhle píšu schválně. Lidi, kteří mě znají tento záměr chápou - vědí, jaká jsem. Samozřejmě neznámý to nepochopí - proto chápu váš pocit :-) Nicméně - swag/trendy/cool - to mi právěže nesedí - v tom psaní je má skrytá ironie :-)

      Vymazat