pondělí 3. března 2014

Editor's picks měsíce března á la já


Máme tu další měsíc, tentokrát březen - a s nim příchází i můj "výběr" vychytávek, pomocníků a dobrých věcí, který se budou hodit - pamatujete na ten únorovej? :-)

I tentokrát jsem se zaměřila na "od každýho něco" - od doplňků přes knížky po šampon - přece nenabídnu jedinou věc tisíckrát jinak?! To by prostě nebylo dobrý. :-D



Jako první vám představim tuhle knížku. Bibli. Napsala ji Lauren Conrad, jmenuje se Beauty. Kosmetický tipy, triky a jiný srandy nám Lauren představuje zase dost vymakaně (jinak to snad ani neumí) - stejně jako v její jiný knížce Style (viz "Výběr na únor").


Nadcházející sezonu pofrčí baroko - vzory, naducanost - prostě ten styl. A zlatá. A velký náušnice (každej milovník módy je zná pod názvem statement earrings ;-) ). Tyhle od Aldo jsou perfektním propojením statements, zlatý a baroka - MUST HAVE!



K náušnicím je letos potřeba i "statement necklace" - tedy masivní, velký náhrdelník. Noste dohromady (ale k nim jen velmi střídmý a jednoduchý outfit!) a nebo zvlášť, obojí upoutá pozornost. Vybírejte z černých, s kameny, zlatých, stříbrných, ale i barevných, štrasových - je toho strašně moc a téměř s ničim nešlápnete vedle. :-)


Dalším hitem sezóny jsou puntíky (nebo jinak - vzor "polka dot"). Můžete je nosit na všem - puntíky everywhere! Ale asi na sobě nemějte všechno puntíkový v jeden moment, to by bylo děsivý. Já mam vybráno - puntíkatej top - obyč, ale se zajímavě střiženýma rukávama z Manga. A myslim, že u tohohle neskončim. Povolený jsou všechny barvy - puntíky nemusí bejt rozhodně černý nebo bílý - co třeba červený? Nebo zelený? :-)


Dalším motivem, co "frčí", jsou rty - v H&M se to jima jen hemží, co jsem viděla - a nejen tam. Akorát si já osobně nejsem jistá, jak by to na mně vypadalo - zvolila jsem tedy "ústa" v téhle podobě - jako náušnici. K ní byl jako "two-in-one" přibalenej pár peckových náušnic - vypadají jako otazník a hashtag - ano, správně - a i nápisy a písmena a různý znaky poletí tuhle sezonu. Všimněte si v obchodech, jsou toho plný stojany! :-)


Co nesmí chybět? Řasenka! Pro mě je nepostradatelná celek rok, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale zrovna jsem si pořídila novou, kterou jsem ještě nevyzkoušela a musim se o ní podělit. Je skvělá, černočerná - jak brikety do kamen co máme ve sklepě na chalupě, nedělá žmolky a je docela levná (stála 99 korun českých - to mi připadá dooost přijatelný :-) ) Mam jedinou výhradu - spíš prodlužuje, než přidává objem (což se píše na obalu), ale jinak je perfektní, i tak mam díky ni krásný řasy. Hledejte v H&M. :-)


Ach ano, samozřejmě, březnová bible mezi módními časopisy - ELLE (vážně, kdy k nám dorazí Vogue?).


Je březen, konečně je jaro na spadnutí ( i když, byla letos opravdová zima?) a po zimě to chce trochu rozmazlení pro naše vlasy - správně, vlasy v zimě trpí - chlad a tak, ale to snad všichni víte, ne? :-) Já ty svoje rozmazluju těmahle krasavcema - seznamte se - kondicionér a šampon. Jmenujou se Mythic oil (vyrábí L'Oréal) a díky arganovýmu oleji dodají vlasům jemnost, posílí je a vyživí. Navíc obsahujou  maličkatý mikrotřpytky, díky kterým se vlasy krááásně lesknou. A hezky voní! Protože my za to stojíme! :-)


A malej bonus - jelly beans! Ty mi vždycky zlepší náladu - hlavně když je venku divně - zkracujou to čekání na léto, bazén, moře, sluníčko - sice to spolu nesouvisí, ale jak jsou barevný, evokujou ve mně léto, nemůžu si pomoct. No a když si človek sem tam dopřeje kousek léta, co se stane, ne? :-)


Schválně, co bude v dubnovým výběru? Netušíte? Tramtadadá, já taky ne! Ale slibuju, že budu pilně číst a procházet obchody a zkoumat všechno co se dá, abych zjistila, co se v dubnu bude hodit. :-)

Sbohem, přátelé, zas někdy. Jak se říká u angličanů: "stay tuned". Zůstaňte naladěni! :-)

2 komentáře:

  1. Tak buď ti na krůty došla odvaha nebo jsi jen chtěla přitáhnout pozornost slibováním článku. A mě zase došla trpělivost, už sem chodit nebudu, protože si přijdu klamán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle: jestli to mám napsat, tak pořádně - to však zabere trochu času. A já taky nemůžu bejt JENOM "na blogu", chodím do školy, chodím do práce - to mi "žere" času nejvíc, na ten zbytek zbývá málo, a tím déle se na "Krůty" budu připravovat. Nikoho neklamu, to, že je napíšu, hodlám splnit, jen ne hned teď - ani jsem neřekla, kdy přesně budou. Proto si připadáte klamán naprosto neoprávněně, ale brát vám váš názor nebudu. Co zkusit napsat o "Krůtách" sám, ráda si to přečtu? :-)

      Vymazat