čtvrtek 20. března 2014

Všehochuť


Vážení a milí, sypu si popel na hlavu, skoro měsíc jsem na své "dítko" zhola kašlala. A přitom jsem už zvládla tolik věcí, o které bych se ráda podělila s okolním světem! Pilně pracuju na druhých "Krůtách". To znamená, že dělam rešerše, následně ořezávam a rozmazávam (jména a obrázky, ano, stále nechci, aby byl můj "útok" mířený konkrétně, jsem srab) ve Photoshopu, pořádně promýšlím, co napíšu (ať to má hlavu a patu, ne?). Do toho chodim do školy, když nejsem tam, jsem v práci, když nejsem v práci, jsem venku se psem. Prostě pokaždý si najdu důvod nebo výmluvu, proč se o blog nestíham starat. To ale hodlam napravit. Dala jsem si předsevzetí. Napíšu aspoň dva příspěvky tejdně, ať se kreativně rozvíjim a tady to nestagnuje.

Mam v plánu přidat sem zase nějaký chutný papání, vařim čim dál tim víc a čim dál tim radši (lidi se vážně mění, viz já). Určitě se tu objeví výsledek mýho dalšího pokusu o makronky (už je ale nechci ani vidět, zkusim je znova tak za rok!). Mam nafoceno několik outfitů a další budu fotit. Je krásně, tak už mi nic nebrání  v tom, abych vyrazila ven a fotila, fotila, fotila. Za pomoci M., samozřejmě.

Prostě, jasně a stručně, konečně se tu začne zase něco dít. A já sama se na to těšim. :-)

A abyste viděli, že nekecam, že fakt pro blog něco dělam, vizte níže (prostě jsou to takový střípky, který nějak souvisejí s budoucností blogu, jo? :-D).



No a když jsem sundala kabát a fotograf poodstoupil, vypadalo to nějak takhle (já vim, ještě to pózování nemam úplně vychytaný).



Dělam si zdravý bašty, mňam mňam.


Zastávka v Praze? Toho se muselo využít!


Zastávka v Praze? Toho se muselo využít! Vol. 2.


Ačkoli je focení se v zrcadle velice "trendy", já to neumim. Naučí mě to někdo?


"Výživná" snídaně pro nejmilejšího, dobrou chuť.


Zaostřeno na detail (aka můj mobil má dobrej foťák).


Doufam, že jsem si alespoň pravidelnější čtenáře zachovala a neodradila svojí neaktivitou, to by mě FAKT mrzelo (myslim to upřimně, doopravdy :-)). Pro nedočkavý: Krůty budou do tejdne, maximálně dvou. :-D
Mam vás všechny ráda (venku je hezky, padla na mě náladička :-D), zatim čau!


1 komentář:

  1. To je super, že už na krůtách makáš, doporučuju zkusit diskuzi Co jsem měla dnes na sobě, tam ne toho studijního materiálu až až. Při prolézání posledních 20 stránek té diskuze ze mě lezly horší slova, než krůty:-)

    OdpovědětVymazat